Translate

יום שישי, 2 במאי 2014

יפו חלק 2 הטיילת

נר לילה חופי, אם אני לא טועה.

                                       ציורי קיר



                                         בתוך מבנה



                                              נמל יפו

                                            חנות ליד הנמל


                                              נראה לי מעניין, אני מתכון לרכב, לא לבחורה...

                                יש לי חבה לצעצועים מעץ
                                 שורה די ארוכה של אופניים להשכרה, בעקרון, אני בעד עדוד
                           לשמוש באופניים
 





                                      נראה לי טעים.



                     הדגל התנופף ברוח, נזקקתי לכמה נסיונות בשביל להגיע לצלום שבו רואים בברור את המגן  דוד
                  
                                        
ברשומה הבאה, בין היתר, נפח זכוכית בפעולה, ומזרקת 12 המזלות.

תגובה 1:

  1. אין כמו אופניים.
    תמונות נהדרות!! הפעם נפתחו כמעט כולן....

    השבמחק