Translate

יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

ירושליים, רשומה אחרונה מנסיעה זאת, ערב יום העצמאות, והחג עצמו ב( ) ספור פיקטיבי בהשראת התמונה

לאחר שנחנו בדירת ארוח ששכרנו, שבה הוחלט פה אחד, הפה של אמא
[אגב, ההחלטה הנכונה, בלי מרכאות] מי ישן בחדר שינה, ומי בסלון... הלכנו
לחגיגות יום העצמאות. בחברת אחי, [סה"כ בחברת 2 אחים שלי והורי הייתי אז] שגר בעיר.

                                           מצלמה על מצב צלום בחושך
                                      על צלום מותאם אוטומטית לתנאי הצילום.
                                           המרכבה של משה מונטיפיורי
                                צלמתי קרוב למרכבה
                                           מעט גוון פורימי


                 ביום חגה של מדינתנו, אי אפשר בלי, הדגל!

             אחי שגר בעיר לקח אותי לקנות לי אוכל במסעדה צמחונית [אני צמחוני] בחרתי 2 מאכלים
        אני זוכר שעם קינואה ואצות, [ו"סחבתי" משם שן שום או 2]. אלה נוספו לפיצה שהזמינו הורי ואחי הנוסף.
                    בתוך המסעדה הנ"ל [קטנה] צלמתי את התמונה הבאה: בחורה מתעטפת בדגל.
                                                  ושוב, הדגל
                                           ושוב, מעט גוון פורימי.


                                                  פסל


                                       


                                            למחרת עשינו סבוב ברחבי העיר אליו הצטרפו גם החברה של אחי ואמה
                                 זאת הייתה התמונה האחרונה שצלמתי מהבלוי בירושליים. במהלך טיולנו היה
                     מזג אויר סגרירי, כולל כמה מטרים קצרים של גשם קל,  את הקומזיץ עשינו בדירה בה
                   גרו אז אחי וחברתו.  פיתות עם חומוס, וסלטים, אני אישית נהניתי מכוסברה..
         בקצור, ארוחה טובה מזינה  ועשירה, ותודה לכל הטורחים בהכנתה [וחסולה בסוף] למעשה, כולם
  חוץ ממני, אני בעקר קראתי שם בספרים ועיתונים, ומדי פעם הסתכלתי בכמה יצירות של 2 הדיירים.
  1מהן [יוצרה ע"י האשה] מינאטורה מכאנית קטנה שמונעת בסבוב ידית, לא משנה לאיזה כיוון.
       (בעוד אנחנו מתפללים    בחצר בית כנסת בחברת חבדניקים [לא באמת, סיפור פיקטיבי] שמניפים שלטי "משיח")
                                    פסל של אריה  (התקרב לסביבתנו אריה, חויה מפחידה, החבדניקים
                                 התפללו לקב"ה שיגרום לאריה להסתלק)
                           (ולמרבה המזל, הקב"ה נענה לתפילתם, ושלח בעקבות האריה צרעות שהסתערו עליו
                     והאריה ברח מהן, כואב מעקיצות        עד שהוא נכנס דרך שער למתחם מגודר.)
                         (למרבה המזל, לא היה שם איש אז, והאחראים על מקום נעלו את השער
                    וסגרו את השטח למבקרים עד ייתפס האריה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה