Translate

יום שבת, 1 בנובמבר 2014

טבח'ה רשומה 2, פסל צב, שיט ברוב-רוי, שוב הכלבלב, שקיעה, ופרח אדום.




צלמתי בטבח'ה






דקלים ליד הרוב-רוי



תמונות מהרוב-רוי






תה וקפה חופשי.



צלמתי מהיבשה, בחרתי לא לקחת את המצלמה למים
שטנו כל קבוצה [כמעט] ב2 קיאקים מחוברים זה לזה בקורות עץ
כנראה בתמונות.



רוב הזמן חתרתי קדימה, ולתחושתי הנחרצת [גם אם שומר הלילה עדיין חולק עלי]
הצד בו אני חתרתי היה בסדר גמור! חוץ מ... היה קטע בו השארנו את הסירה
על הגדה, והשתכשכנו במים, חבושים חגורות הצלה. דרך אגב, עליתי חזרה לקיאק
בעזרת שרירי הרגליים.     אתנחתא קלה, אציין שמהגדה ה [בהלוך] ימנית
השפריץ עלינו צינור מים שהרטיב אותנו עם החולצה והכובע
עוד דבר. היה קטע שבו כובעי כמעט שקע במימי הירדן. למרבה המזל, 1 השותפות
לצמד קיאקים שמה לב והתריעה בעוד מועד, ושלפתי את הכובע בחזרה לסירה
אחזור לספורי, אחרי שהשתכשכנו במים, אני עברתי אחורה, גם חתרתי. 
אם הבית בו אני גר חתרה מקדימה בצד שלי, ואז ה"קאנו" נתקע כמה פעמים
בגדה בצד שלנו. ראיתי שהעסק לא מתקדם, והסקתי מסקנה: בקשתי מאם הבית להתחלף
אתי במקומות, היא הסכימה, התחלפנו, והחלוף עבד: מאז בצד שלנו בכל אפן.
[ויגיד מה שיגיד שומר הלילה] הלך טוב מאד! חוץ מזה נתקלנו באיזה 2-3סירות
אם אני זוכר נכון ,גם בח'ברה שלנו,



כיור+שיש בצורת קיאק
י



היה נחמד מאד וכיף. המים בהחלט לא היו קפואים



ספור אינדיאני






שימו לב ל"גלגלים" מעץ מתחת למעקה


















המתנדבת מגרמניה






לסיום חלק זה אציין, שאני קורא בימים אלה ספר של ת'ור היירדאל [מחבר "מסע קונטיקי"]
בשם "רע" על 2 מסעותיו באוקיינוס בסירת קאנו, זה שנפסק בעודם בים, הם נצלו ע"י צוות חלוץ.
וה2 הוכתר בהצלחה מלאה, על סירה שבנו אינדיאנים מאגם טיטיקאקה, שבין צ'ילה לפרו.



בטבח'ה עוד תמונה של הכלב



עברנו בנסיעותינו באזור ליד מטעי בננות. זה אחד מהם, צלמתי מהאוטו
תוך כדי נסיעה



2 הבאות, צלמתי סמוך לטבח'ה






הפרח, צלמתי בטבח'ה
 

2 תגובות:

  1. איזה כיף!!!
    נראה טיול נהדר. התמונה של הקייקים משגעת במיוחד!
    נשמע מעניין הספר שאתה קורא.
    שבוע טוב ומלא שמחה :)

    השבמחק
  2. איזה כיף לשוט בסירת קייאקים :-)
    תור היירדאל... כשהייתי בת 12 חלמתי להיות כמוהו. רציתי להיות תור היירדאל כשאהיה גדולה. איכשהו זה עבר לי... ;-)

    השבמחק