Translate

יום שישי, 10 ביולי 2015

טיול משפחתי בהנחיית דוד שלי, הפעם במיוחד בשבילנו, רשומה 1, נבי שועיב. ולסיום בלי קשר, ארגתי בסדנת אריגה של קהלתנו המיוחדת...

תצפית במרחק כמה דקות נסיעה מהמקום

                                               נבי שועיב.   על נבי שועיב בויקיפדיה

                                     בלוי באזור המסגד





                                            בתוך מתחם הקבר אסור לצלם. קבלנו שם הסברים מדרוזי
                                              שעובד במקום.  מקום יפה. בין הפריטים: נברשות בדולח מסין.
                                  שכחתי לצלם: את המתקן לבדים צנועים ליד הכניסה שצריך להשאיל אם
    רוצים להיכנס למסגד, ולא באים מהבית עם לבוש מספיק צנוע.  לנשים: בד לבן לכסוי הפנים.
                        יש לי צלום משם של אמא שלי עטויה בבד לבו מושאל משם.


                                       








                                את 2 אלה אני ארגתי, מחזור מסדיני כותנה, שניהם מאותו שתי
                                   סיימתי בקיץ לפני שנה. בסה"כ 3 נגלות של אריגה, כמה ימים כל 1
                           עם הפסקות של חודשים ארוכים בין נגלה לנגלה...

                                     הדוגמה של האריגה הזאת [לא הצבעים] עצוב שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה