Translate

יום שישי, 2 במאי 2014

יפו, חלק3 הטיילת המשך. ובחזרה לבית שבחצרו, לימן מכרה קרמיקה. ובלי קשר, מתקן הקשה לדלת.

שכרון החוף


                                    מזרקת 12 המזלות האסטרולוגיים, פסל לכל מזל. 
          באזור בו שכנה המזרקה, נשנשנו פולי תורמוס ופולי פול שאבא שלי קנה.



                                             נפח זכוכית בפעולה

                                           יצירות למכירה.



 אני הכנתי לפני כמה שנים פילון קטן מבד.
         בחזרה  לבית בו בוצעה המכירה, כשחזרנו, החבר'ה בחצר הבית שתו בירה היו שם די הרבה פחיות
בירה כחולות, [לא צילמתי] ואפרופו בירה, אני זוכר מהרצאה מלפני הרבה שנים,  מבנה למגורים שנבנה מבקבוקים או מכסים של, בקבוקי בירה. הספור שאני זוכר, האשה לא אהבה את צריכת האלכוהול של בעלה, והבעל בנה את המבנה כדי לפייסה, ושהיא תסכים להשאר אתו, והצליח בכך. האשה הייתה מאד גאה לגור במבנה הנ"ל.
                                          הכלב על ה2 על הרגליים של אמא שלי

                                   הסכך שמתחתיו בוצעה המכירה.  חלקו התחתון.
                                           צלמתי  מהמדרגות, מנורה תלויה על מהגג, על חוט ארוך...


      עוגת יום הולדת שנתיים לכבוד הילד הג'ינג'י של לימן והפיטר-פן שלה. הייתה טעימה מאד.
רגע לפני שעמדנו לנסוע, אמא שלי החליטה פתאם שהיא רוצה כוס קפה, אז נשארנו עוד קצת זמן,
שנצלתי אותו בשביל לאכול עוד חתיכת עוגה.


                  קוראים יקרים, אם קראתם את הרשומה הראשונה על יפו בודאי הבנתם שאכלתי הרבה מאד.
                 באותו יום, ובכן, אחרי שחזרנו לקבוץ, אני ואמי שרפנו קצת עודפי פחמימות
  [הדגש הוא על פחמימות, יותר מאשר על קלוריות.] בהליכה ברגל ביער סביב הקבוץ.
                            
                                                                                                                                       

   ולסיום, מתקן ההקשה המיועד לדלת המקלט שהכנתי בחוג נגרות.
       נכון לכתיבת שורות אלו אב הבית עדיין לא תלה אותו, ובינתיים אני משתמש בו ככלי הקשה,
                                           בחוג שירה אצלנו.



 

2 תגובות:

  1. הפעם רוב התמונות לא נפתחו, למרות שריפרשתי וחיכיתי.
    העיקר שהשיר נפתח !
    סופשבוע נעים פוקס יקר.

    השבמחק
  2. עכשיו כל התמונות נפתחו! נהניתי מאד לראות אותן!!!

    השבמחק