Translate

יום שישי, 10 בינואר 2014

מופע אוריתמיה של תלמידי בי"ס בהרדוף, פר-גינט.

בבקר המופע עת הוצאתי מהמצלמה את הבטריה, לטעינה, הוצאתי בטעות גם את כרטיס הזכרון,
ששומר את הצלומים.  כעבור כמה שעות, גיליתי שהכרטיס נעול! אי אפשר לצלם! [גם לא למחוק]
בקשתי עזרה מאב הבית בו אני גר, לא הצליח.  הוא נסה להעזר בש"ש שעובד איתנו, גם הוא לא הצליח.
באולם בהרדוף, לפני המופע, בקשתי עזרה  האיש שמנחה את הוצאת העתון של קהלתנו.
חשבתי ל: הוא מבין בתקשורת, אז בטח גם במצלמות. לא מכיר את המצלמה!
כמה דקות לפני תחילת המופע, אחת  המתנדבות הגרמניות הרבות אצלנו ,שישבה בקרבתי,
שאלה אותי באדיבות [באנגלית] אם אני צריך עזרה. נתתי לה לבדוק את המצלמה,
בחורה שישבה מאחוריה, גם מתנדבת גרמנית, לקחה ממנה את המצלמה, פתרה את הבעיה בשניות.
והרי לפניכם התמונות.  אך קודם כל, מעט על המחזה.  פר גינט, רוק שגר עם אמו, עד שיום אחד
כמעשה שובבות, הוא חוטף, פיסית, כלה ביום חתונתה, סוחב אותה לפאתי היער, ושם זונח אותה לאנחות.
הוא לא חוזר לכפר, ומכאן, הוא עובר הרבה הרפתקאות, כגון בלוי בחברת שדים, גניבת תכשיטיו ע"י
בת שיך, ועוד...  עד שבסוף חייו הוא פוגש את סולוויג אהובתו.  אני ממליץ לשים לב  גם לתנועות
       של השחקנים.


























תגובה 1:

  1. מקסים.
    גם שפתרו לך את הבעיה במצלמה, וגם פר גינט, המחזה של איבסן, שלא הפסקתי לקרוא כשהייתי בת 16. משהו במאהב שעוזב וחוזר אחרי שנים עשה לי את זה בזמנו... :-)

    השבמחק