Translate

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

יצירות שלי, יצירות שעשו בשבילי, ומדגם זעיר של יצירות במבוק מקמבודיה שסייעתי למכור,סיוע צנוע ביותר. כתרומה ליצרנים ,לממון למודי אנגלית.

יצירה מדלעת שצבעתי אצל יאיר בלאושטיין בבצת
                      יצירות במבוק  מקמבודיה, לאכזבתי... עם נצנצים...
 

                                                את הסל נצרים קלעתי  בחוג קליעת סלים  ה'תשעג       
                           
                                  הכד קרמיקה ,עשיתי בקיץ לפני יותר מ10 שנים
                                                 רקמת רשת,  רקמתי בבית מלאכה לקשישים בקבוץ


        הכובע, באדיבות מי שלמדה אותי אריגה ,תפרה לי אותו כחלק מתחפושת פו הדב לפורים
         מה שהיה לי הכי חזק בחויית הפו דב: ללכת עם כרית מתחת לבגדים, זה סרבל את תנועותי.
           את הדבש, אגב, שמתי בקופסית של סוכרזית.
            הצעיף והתיק באדיבות  ערטל קורן,  תוכלו לתקתק את שמה ב YOU-TUBE
             ולצפות בסרטונים שהיא העלתה.


 
עוד יצירות שסרגה ו1 שציירה, בשבילי, ערטל קורן 



את הפיה, יצירה שלי בחוג מלאכה, קבלתי הרבה עזרה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה